Nieuwe uitstraling en nieuwe website
Wie zijn we, waar staan we voor? Wat is onze droom? En hoe stralen we dit uit naar de buitenwereld? Onze marketingadviseur Merel Bakhuizen en communicatieadviseur Marianne Vos deden hier samen uitgebreid onderzoek naar en namen gaandeweg ons team hierin mee. Alle input vertaalden ze naar nieuw geformuleerde kernwaarden, een stevige visie en missie én een uitstraling die écht nieuw is en toch heel vertrouwd voelt omdat ze bij ons past.
We hebben de karakteristieke vorm van ons logo behouden, maar er wel opnieuw invulling aan geven. De vierkante vlakjes hebben plaatsgemaakt voor stroken die verwijzen naar ons gevarieerde landschap in Nederland. Verder hebben we gekozen voor warmere kleuren die zowel passen bij onze droom voor het platteland, als ook staan voor onze karaktereigenschappen. (zie afbeelding).
Ook de lettertypes zijn bewust gekozen. Het gewaagde Caprasimo zou je in eerste instantie misschien niet verwachten bij onze nuchtere en hands-on mentaliteit. Toch hebben we gekozen voor dit warme en vriendelijke lettertype in combinatie met het bekende Arial. Een lettertype dat zijn bestaansrecht al volledig heeft bewezen én op elke laptop altijd perfect functioneert. Een betere vergelijking kunnen wij met onze Stimulanders niet maken!