Benieuwd naar de laatste trends en ontwikkelingen binnen de publieke communicatie?

15 augustus 2016

Een van onze trainers in het Huis van Burgerkracht, CommunicatieFilosoof Miranda Mulder, is mede-auteur van 'Communicatieverhaal halen!', een must read voor iedereen die de laatste trends en ontwikkelingen binnen de publieke communicatie wil kennen. Het boek is te koop via onder andere managementboek.nl, bol.com, de betere boekhandel en de uitgever voor € 21,95. Als relatie van Stimuland kunt u het boek aanschaffen voor slechts € 16,95 per stuk inclusief BTW en verzendkosten. Bestelt u via de speciale Stimuland-actie 5 boeken of meer, dan betaalt u slechts € 15,00 per stuk.
Communicatieverhaal halen is niet geschreven vanuit theoretisch of wetenschappelijk perspectief, maar vanuit korte, pakkende en vooral inspirerende praktijkverhalen. Communicatieprofessionals en auteurs Arjen P. van Leeuwen en Miranda M. Mulder geven samen met elf andere smaakmakers, waaronder Guido Rijnja en Noëlle Aarts, hun visie op het communicatievak.

Kijkje in de keuken
De smaakmakers omlijsten in dit bijzondere boek vijftien innovatieve projecten uit de publieke communicatie. Projecten die in 2015 meestreden om de prestigieuze Galjaardprijs. De winnaar, GGZ Friesland met de destigmatiseringscampagne 'niemand is zijn stoornis' staat in het hart van het boek. De twee bijna-winnaars, de Rotterdamse twittercop en de Veiligheidsregio Twente, met de pilot spoorveiligheid en zelfredzaamheid, vertellen net als nog twaalf andere parels over hun succesvolle communicatie-inspanningen. Communicatie verandert. De rol van communicatieprofessionals, managers, medewerkers en bestuurders, ook. De samenleving vraagt om interactie en dialoog. We willen betekenis geven aan alle veranderingen, inspelen op behoeften, verbinden en ontmoeten. Maar hoe?

Must read
Volgens de auteurs is het jammer dat er zo veel mooie projecten en ideeën zijn die nauwelijks een platform krijgen. 'Wij geloven in de kracht van storytelling. In het delen van verhalen. In leren van elkaar. Het boek geeft prachtige inkijk in het specifieke domein en de ontwikkeling van de publieke communicatie en is een must read voor beleidsmakers, bestuurders en verbinders bij de overheid.'

Bestellen
Wil je het boek via de speciale Stimuland-actie bestellen? Stuur dan een mail naar info@communicatiefilosoof.nl met als onderwerp CHStimuland. Veel leesplezier!


« Bekijk alle nieuwsberichten